Thursday, January 24, 2008

7 sanningar om mig

Utmaningar är till för att antas - here we go:

1. Har helt fastnat i det nya playstationspelet guitar hero - och precis lyckats ta mig upp på medelnivå.

2. Jobbar som barn och ungdomspräst men har ingen stark längtan efter egna barn. Det verkar mest omständigt och jobbigt att ta hand om dom.

3. Har en sjuklig fobi för hajar.

4. Blir alltid gråtmild när "Guds Son en gång i morgonglans" sjungs på Domsöndagen.

5. Om man kommer hem till mig och undersöker min och makens skivsamling kommer ni till er förvåning att hitta bl.a. Slayer - Hell awaits. Iron Maiden - Fear of the dark. Marilyn Manson - Anti Christ superstar och Type o Negative - October rust.

6. Kan inte gå förbi ett skyltfönster utan att snegla på mig själv.

7. Gillar att skriva listor och tycker nog att detta med ordning och regler är allt i genom postivit för den något skröpliga mänskliga kraktären.


Man är väl bara människa? *ler stort"

No comments: